PDA

View Full Version : erros que pecisam ser corrigidos Project Cars 2

Fabiano Rodrigues
10-11-2017, 05:26
1o. erro no replay, eu larguei na corrida e todos os carros largaram, quando vou gravar e ver o replay, eu largo na frente e os carros não largam, ficam parados, e eu sozinho ao completar a volta, eu passo com meu carro com meu carro atravessando os carros que não largaram como um fantasma, que ficam ali parados.

2o. erro não sei se só na versão deluxe, eu salvo as fotos durante a corrida, e depois quando vou ver o arquivo de salvamento não tem nenhuma foto lá gravada.

3o. erro e mais importante arrumar, o forcefeedback fica mole e bobo durante o jogo, eu estava jogando o modo carreira, e ai durante as hotlaps ou seja durante os treinos estava bom, e ai fui disputar a corrida com as mesmas configurações das hotlaps e tendo regulado direitinho o force feedback e as configurações do volante o volante ficou mole e bobo durante a corrida difícil de controlar.

quem tiver alguma coisa a mais a reclamar deixe a msg aqui, espero que nas próximas atualizações corrijam isto.

Konan
10-11-2017, 06:13
English only please...

breyzipp
10-11-2017, 06:28
English only please...

Let me help out the guy with my uberleet magic translation skills. :)

mistakes that need to be corrected Project Cars 2
1o. I left the race and all the cars left, when I go to record and watch the replay, I'm out in front and the cars do not leave, they stop, and I alone on completing the lap I go with my car with my car passing through the cars that did not leave like a ghost, who stand there.

2nd. error I do not know if only in the deluxe version, I save the photos during the race, and then when I go to see the rescue file there is no photo recorded there.

3rd. error and more important to fix, the forcefeedback is soft and silly during the game, I was playing career mode, and then during the hotlaps or during the training was fine, and then I went to compete in the race with the same settings of the hotlaps and having adjusted the force feedback and the settings of the steering wheel, the steering wheel became soft and silly during the difficult race to control.

Anyone who has anything else to complain leave the msg here, I hope in the next updates correct this.

Konan
10-11-2017, 06:31
Anyone who has anything else to complain leave the msg here, I

...please don't...there are dedicated threads for these reports...closing

BTW thanks for the translation breyzipp...:cool: